Nu kör vi!

Det börjar iallafall ganska bra. Jag är magsjuk!
Så jag har inte ätit nått knappt på hela dagen så nu kommer min magsäck att krympa, vilket leder till att det blir lättare att äta mindre sen när jag är frisk.
Skolan har ju kört igång också, slutade ju blogga sist när de va jullov.
Jag tror jag lär gömma det bra nu för mamma och pappa. Nu jävlar ska det verligen bli bra!!
Jag har ju gymkort med och ska köra träning så som jag sagt innan att jag ska göra!
Till 110 %!!!!!

ska träna 5 ggr i veckan och köra 2 pass per vecka på gymmet.
Jag tänker lägga upp bilder på maten jag äter här på bloggen, så ja, jag kommer dra igång nu precis som jag gjorde i julas!



Kommentarer
Postat av: S

Sv: ja du! dej har jag saknat nu kör vi igen fan va kul puss!<3

2012-01-24 @ 20:03:05
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: Det går väl lite bättre för mig. Jag har fått tillbaka träningen men den är fortfarande begränsad, fyra gånger i veckan. Jag går fortfarande hos BUP och kommer tyvärr göra det till jag fyller 18 år (2 maj). Jag äter lunch och fikar mellanmål med ungdomsvärdarna på skolan men hemma har mamma och pappa inte alls lika stor koll.

Åh, var glad jag blir när någon säger du. Du ska veta hur bra du är också! kram!<3

2012-01-24 @ 21:03:58
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0