U'll be what u fight for

Hej!
Här sitter jag i stallets uppvärmda sadelkammare och njuter utav mitt underbara varma favorit te som gör att det luktar mango & exotiska frukter i hela rummet!
Idag har jag tränat på bra! Först cyklade jag 35 min till stallet i högt tempo, red ca 40 minuter, mockat till 2 pollar och fyllt totalt ca 20 kg hö i påsar.
Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i 7 så jag kan kvällsfodra innan jag åker hem.
Dagen har verkligen gått bra! Och det bästa av allt är att jag känner mig exakt lika taggad på att inte äta nu som jag var imorse! Jag brukar alltid få värsta suget på kvällarna efter mat, men ikke idag! :)
När jag kommer hem så ska jag se om jag orkar åka till en av mina vänners födelsedagsfirande.. tror inte det!
Svarar även på era kommentarer ikväll, svårt via min iphone!
Menmen.. Imorgon så ska jag inte äta en kalori mer än 250. Jag tänker skriva en matplanering hemma sen.
Tror det blir endast flytande saker som soppa faktiskt.

Men nu ska jag dricka upp mitt tee och sen ska mina hästar få sin kvällsmat! Förresten vad många av er som hållt på med hästar! Blev chockad när jag såg era kommentarer! Gillas!

Vi hörs sen, puusss


Kommentarer
Postat av: A

sv; jaha :) åh, jag tror att jag har smakat det, jätte gott ju! :)

2012-02-07 @ 21:02:41
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: S

sv: vad bra! säg till när du ska fasta igen så hänger jag på KRAM du är sjukt duktig <3

2012-02-07 @ 21:19:12
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0