Planering för fredagen den 3e februari!

Imorgon är det FREDAG.
Både bra & dåligt tycker jag. Det bra är att det är helg och man slipper skolan och får sova. Det dåliga är att den är så jäääääkla kalorifylld och farlig, håller ni med?
Min planering imorgon ser ut att jag vaknar klockan 6 och då är det VÄGNING och nya bilder som gäller! Först ska jag till skolan. Sen ska jag ut och ta en lång promenad ifall det skulle skita sig på kvällen med maten & sen ska jag ha en myskväll hemma och kolla en go film med familjen!


Jag hade tänkt:

06.00, Vägning!
07.00, Frukost: Grönt te, 1 Wasa Delikatess med 10 g kesomini, ½ Skiva kalkon,gurka & tomatskiva = 55 kcal
12.00, Lunch: Kaffe, knorr Kycklingsoppa med egen broccoli, kryddat med massa curry & vitpeppar. = 60 kcal
13.30, powerwalk 1 timme minst
15.00, Mellis: Kaffe, yoggimini blåbär med lite björnbär i = 40 kcal
16.00, Jobba
18.30, Middag: Omelett på äggvita med lite keso och tomat i och grönsaker till = 100 kcal

Totalt: 255 kalorier.

Imorgon kväll så ska jag dricka jättemycket ramlösa vattenmelonsmak och tugga tuggummi som jag köpt massvis utav. Om jag är riktigt extremt jobbigt sugen på något under kvällen när alla andra äter godis så ska jag skiva ett grönt äpple och dela i bitar som jag äter på underkvällen och dricka te, ska iallafall hålla mig HELT borta ifrån godis & choklad och chips. Det är mitt mål med dagen!
Glöm inte att imorgon så kommer den skyddade bloggen uppdateras med bilder, antagligen på morgonen. Men jag kommer länka när det är gjort. Ni som inte mejlat om lösenordet till den skyddade får såklart göra det ifall ni vill, skicka ett mejl till [email protected].



Kommentarer
Postat av: Ziggy

Fin blogg du har!

Jag skulle gärna vilja ha lösenord till din blogg. Följ gärna min blogg :)

2012-02-02 @ 23:09:07
URL: http://ziggy.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: Så lite!<3

2012-02-03 @ 11:43:05
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0