Planering 2 februari

Nu har jag vaknat.. och jag struntar i att väga mig idag och väntar istället tills imorgon pga av hetsen igår.
Idag tänker jag ta skolan på allvar och efter skolan ska jag sätta på en rolig film som jag laddade ner häromdagen, pineapple express, någon som sett den? :)

Planering idag:

Frukost, 7.00: 2 kokta ägg, lite kaviar & 1dl yoggimini blåbär - 120 kcal
Lunch, 12.00: Kycklingsoppa & kaffe - 50 kcal
Mellis, 15.00: ½ äpple & kaffe - 40 kalorier
Middag, 18.30: Omelett på 5 äggvitor & grönsaker - 80 kalorier

Totalt= 315 kalorier

image description

min frukost framför mig nu!
ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Siri

Här är det inte så kallt, så jag försöker passa på..

Men en steppmaskin är ju super, det bränner ju som bara den :-) Hoppas du får en bra dag!



kramar siri

2012-02-02 @ 07:36:48
URL: http://sirisdesire.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: Du lyckas verkligen fina du!<3

2012-02-02 @ 11:02:13
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0