Förstafebruari

Heej.
Lunchen gick inte bra idag, men heller inte katastrof.
Det spårade dock efter skolan.. Anledningen till att det blev hets efter skolan var för att jag på något konstigt vänster kände mig så svag och sugen.. känner någon igen sig?
Jag hade gått och tänkt på goda saker hela dagen, och när jag kom hem från skolan så hade pappa köpt hem kinamat och där har jag min svagaste länk.
Jag tog en stor tallrik med kyckling och kinaris och massa jordnötssås osv, sen 4 mackor och massa pepparkakor, lite glass på det.
Det är nog det värsta ni kan göra, hetsa mackor!! Fy fan det gör riktigt ont när man försöker få upp det och det känns som man ska kvävas. Jag fick upp väldigt mycket efter 20 minuters kämpande.. huvudet bultade och ögon och ansikte var rödsprängda och svullna.
Jag skyndade mig som tusan att byta om och dölja alla spår.. innan pappa kom hem och sen cyklade jag hela vägen till stallet.
Det var min räddning idag, att jag åkte till stallet. Dels för att jag såg ut som ett monster men också att tankarna kom på rätt bana igen. Jag kände mig glad igen när jag hade mysig musik i öronen och satt på hästryggen och skrittare uppför den snöklädda vägarna i skogen.

Nu har jag kommit hem igen och samlat tankarna så kan jag med öppna händer säga att detta var det värsta jag någonsin gjort mot mig själv.
Jag tänker skärpa mig till tusen nu och ska äta ytterst lite imorgon och skjuta upp vägningen till fredagmorgon istället  för min egen skull.
Jag slipper middag ikväll, sa till pappa att jag ätit kinamaten innan stallet, för det hade jag ju..
Jag ska få tillbaka STYRKAN, jag ska känna hunger och bli SMAL.
Jag har även en liten pepptanke nu, för min klass ska på klassresa till barcelona den 15 maj, och tills dess så ska jag vara SMAL. Gud vad jag är glad att jag har er.. ni är dem ända på denna jord som vet hur jag kämpar och om alla mina problem..

Cred till er som läste allt.. men behövde skriva av mig.



STYRKEKRAMAR till er alltihop.. efter motgång kommer framgång, glöm ALDRIG det!<3

Kommentarer
Postat av: A

Känner igen mig precis i det du skriver, först går man och tänker på något hela dagen och sen när man kommer hem brister det helt och hållet...



sv; åh vad kul :) Jag hade medryttarhästar förut, men inte längre :/

2012-02-01 @ 19:01:46
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: S

ja känner verkligen igen mej! imorgon gumman blir det bättre kämpa<3

2012-02-01 @ 19:17:11
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: A

sv; just nu går jag på ett ridgymnasium :) förut red jag en islänning och ett halvblod, fast jag rider halvblodet lite då och då fortfarande:)

vad rider du för hästar? <3

2012-02-01 @ 19:17:57
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: Isabel

Blir så himla peppad av dig. Alla faller någon gång, bara upp och kämpa igen!

Kramar

2012-02-01 @ 21:34:39
URL: http://keepcontrol.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Du är en otroligt peppande. När jag tycker det går dåligt eller har hög ångest på tänker jag ofta "jag ska vara lika duktigt likethisthin". Alla brister nån gång! Kämpa vidare gumman!<3

2012-02-01 @ 22:33:39
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Du är en otroligt peppande. När jag tycker det går dåligt eller har hög ångest på tänker jag ofta "jag ska vara lika duktigt likethisthin". Alla brister nån gång! Kämpa vidare gumman!<3

2012-02-01 @ 22:33:40
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0