Why is everybody so serious?

God...lunch? Eller hur säger man såhär dags ? ;)
Min morgon har varit jättebra! Det gick riktigt bra med träningen imorse. Jag och min häst har en lång och rolig resa framför oss känner jag.
Jag har jobbat en stund nu och åt nyss lunch. Den såg ut såhär:

image description

Quornen var slut så jag tog kyckling som  var över sen igår och kryddade med cayenne, curry och salt.

90g kyckling utan skinn, lite broccolie och wookgrönsaker = 150 kalorier
Drack fun light jordgubb till, mums.

Idag ska jag cykla ut med reklamen på två timmar, planerar att dra ut vid 2 så är jag klar klockan 4!
Annars har jag inte mycket mer att göra idag, stallet är ju klart redan :)

kram på er <3

Kommentarer
Postat av: A

sv; Tack vännen! <3

2012-04-15 @ 20:03:42
URL: http://mylifemysecret.blogg.se/
Postat av: S

Du är så himla duktig som delar ut reklam! Är det SDR? Jag delade ut för dem i ca två år, mest för motionens skull;) Men det vart himlans tidskrävande och slitit tyckte jag, så jag slutade:P

2012-04-15 @ 22:53:31
URL: http://jordgubbarochte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0