The hard times

Är så jävla svag.
Somnade i soffan men vaknade när mamma kom hem från Stan. Åt kakor, kaka efter kaka, en glass och sen lite lax o mango.
Jag är så
mätt så jag kan DÖ.
Jag hatar det! Vill inget annat än att spy men mamma har stenkoll på mig och öppnade nyss dörren så hon såg att ja inte spyr eller något.
Känner mig så värdelös och jag är full i mat. DÅLIG mat. Mamma vill göda mig, jag skojjar inte! :'(
Imorgon när ja vaknar så blir det lång powerwalk innan jag äter frukost o jobbar.

Fuck jävla skit helg. Behöver er styrka!


Kommentarer
Postat av: A

Du klarar det här! <3 Du är inte värdelös, du är hur stark som helst!

2012-04-28 @ 10:11:49
URL: http://mylifemysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0