Tankar snurrar

Jao..
mina tankar snurrar massor nu. Imon står på skolschemat att vi ska åka in till Högskolan och träna/göra något  hela förmiddagen.
Min kompis vägrar åka och jag vet inte vad jag vill.
Jag är för tjock för att visa mig där. Alla kommer se mitt fett. Bussen går redan klockan 7 och det pallar jag inte.
Samtidigt vill jag inte missa mer av skolan och jag behöver ju bränna fett..? Åh är så kluven.
Tror jag blir hemma ändå och tar en långpromenad istället..

Vad skulle hända om man kommenterade en kändisblogg med mitt URL tro? hur många hade inte kommit in här och skrivit massa elaka saker?
Hmm.. nästan så jag vill testa.


Kommentarer
Postat av: Misfit

Jag har också funderat på vad som skulle hända men jag skulle aldrig göra det för om människor väl började kommentera taskigt så skulle jag inte palla blogga mer

kram<3

2012-04-11 @ 23:31:58
URL: http://misfitme.blogg.se/
Postat av: Fat dreamer

jag testade kommentera på dessies blogg med mitt URL. hon har inte många som går in på kommentarerna, för mig var det igen skillnad. ingen dum kommentar alls!

2012-04-12 @ 01:31:07
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0