Störningsmoment

Jag måste lära mig va stark igen.
Varje liten negativ kommentar suger jag åt mig.. börjar må dåligt vilket resulterar i att ja äter/hetsar och sedan spyr jag.
Jag gråter inte ofta, så när jag mår
dåligt brukar jag tvinga mig själv att spy för då gråter jag ju.

Kan inte hålla mig borta ifrån att blogga, även om jag borde det ett tag. Om 3 veckor går planet till Barcelona. Jag MÅSTE ha blivit smalare.. Jag måste lyckas.

Planering för imorgon:

05.45 vakna
06.00 powerwalk: 45 min
07.00 frukost: 1/2 portion havre och korngröt med rivet äpple och kanel.
12.00 lunch: sallad
14.00 sallad och kaffe
14.30 stallet
powerwalka 1 timma
18.30 middag: omelett och sallad


Kommentarer
Postat av: A

Du klarar det! <3

2012-04-24 @ 07:31:53
URL: http://mylifemysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0