Skola

Hej på er!
Jag försov mig imorse så jag han inte blogga.
Men till frukost så åt jag min gröt som vanligt och drack mörkt kaffe.
Jag gick och la mig ganska sent igår så jag är väldigt trött idag..
Just nu ligger jag och min kompis i ett bibliotek och "sover".. Så hon vet inte att ja ligger och pillar på mobilen! :)

Till lunch idag i skolan serveras det broccolie soppa och mjukt bröd. Jag tänker INTE äta bröd men ska äta lite soppa och kanske ett knäcke till eftersom de inte finns någon sallad på soppadagarna.
Efter skolan blir det kaffe innan jag åker till stallet och myser.
Får se vad det blir för mat ikväll, beror på va mamma ska äta men max 200 kcal om jag sköter mig.
Ska även powerwalka en timma efter stallet idag med.

Vi hörs senare. Hoppas ni får en bra dag! <3


Kommentarer
Postat av: anonym

jag försov mig också i morse och oj, vad jobbigt:( Tyck inte om att stressa på morgonen!<3

2012-04-26 @ 17:00:13
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0