pray for the future

Hej!
Jag lever.. nästan iallafall! ;)
Nej men dygnet med "P" har gått bra. Vi spenderade mycket tid i stallet vilket var skönt.
På kvällen igår åt jag bara bär. Till frukost idag åt jag ½ portion gröt med äppel, på pricken 100 kalorier medans min kompis åt 3 mackor med fettigt smör på.
När vi kom hem från stallet så gjorde vi tacos. Jag försökte komma undan men det gick inte för hon sa att hon var jättehungrig.
Jag åt ett sånt litet tacobröd som jag hade mest sallad i och köttfärs. Vet inte kalorier och jag har galen ångest över det.
När hon åkt hem så cyklade jag direkt till stallet igen och jobbade och försökte bränna så mycket kalorier som möjligt. Jag mockade hagen jättelänge och bar massa vattenhinkar och sopade stallet hur noga som helst innan jag kände mej nöjd och cyklade hem.
Idag har jag även sett två filmer, The last song, och Love and other drugs.
Grymma båda två verkligen.. inte sett så  jag bra filmer på länge. Pojkvän känns sjukt långt borta just nu.. Känns sådär faktiskt.. men jag tror inte jag skulle klara av att ha pojkvän nu när jag inte trivs med mej själv, hur skulle det gå till?!
Ikväll har jag ätit 2 äppel, 1 kiwi & kaffe.


Klarade kanske dagen hyffsat ändåå? Känner mig misslyckad men såna dagar har man ju ibland.
Justdet.. Min kompis som va här öppnade upp sig och pratade om hennes kompis som har fått anorexi precis och hur jobbigt "P" tyckte det var.. att hon verkligen såg hur jobbigt hon tyckte det var att äta. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag sa bara.. hoppas hon blir bättre.
Tanken slog mej då, hur tusan skulle mitt liv se ut om jag hade berättat för någon? Vad tror ni? Inte såhär allafall.. antagligen.

Nu ska jag kolla oth och dricka en kopp kaffe till.
Jag hoppas ni mår bra! Vill att ni ska må bra och klara era mål, för det tänker jag göra! Tillsammans med er, right?! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0