Påskafton

Hej!
Kvällen igår gick inte bra.. helt okej med maten men sen fick jag grym magkatarr och kunde inte sova nånting på hela natten.
Åt även lite godis.. inte okej.
Frukosten imorse gick inte heller bra, åt tre mackor.. Men sen cyklade jag 1 timme till stallet i världens motvind och red, cyklade hem igen. Cyklade sen till nästa stall och tränade dressyr, cyklade hem igen.
Så jag har rört på mig mkt! Sen till lunch idag åt jag sparrissoppa på 50 kalorier som jag blandade ner spenat i.

Pappa håller nu på att göra lax i ugnen och de ska dem äta jansson till. Själv äter jag spenat och en liten bit lax.
Ska säga att jag fortfarande har ont i magen och ta så lite jag kan.

Hur har era påskdagar gått?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0