Onsdag

Hej!

Till att börja med, så vill jag säga STORT tack till alla gratulationer jag fick på bloggen igår. Superkul verkligen. Min födelsedag var riktigt härlig. Jag lyckades för första gången äta onyttigheter utan att spy.. Det minns jag inte när jag klarade sist.
Dock var jag vääääldigt nära på att göra det en gång, men tack vare att pappa inte åkte iväg så snabbt som det var tänkt så hindrade det mej från att göra mig illa.
Jag är iallafall väldigt nöjd med dagen!

Idag vaknade jag klockan halv 7 för jag försov mej en halvtimma. Då gick jag direkt till garderoben och satte på mej träningskläderna och gick ut och powerwalkade 45 minuter och brände 200 kalorier.
Åt sedan när jag kom in frukost.  ½ portion Havre & Korn gröt med lite äppel och kanel = 90 kalorier.
Till lunch åt jag sallad och kyckling. Gissar på runt 150 kalorier.

Slutade skolan nyss och sitter hemma och dricker te och knaprar på lite paprika.
Jag och min kompis ska börja powerwalka tillsammans VARJE kväll, sjukt bra! Så vi börjar idag! :)
Jag vet inte vad jag ska äta ikväll, men det tar jag då! Blir nog någonting med quorn, älskar det!


Kommentarer
Postat av: anonym

Sv: Bra att du frågar. Det är huvudvärk!:(<3

2012-04-18 @ 15:35:48
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: anonym

Sv: Ja, det är det verkligen!<3

2012-04-18 @ 17:01:29
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0