Middag

Idag har jag varit duktig!
Ätit bra och tränat bra, känns kalas. Jag var ju ute och powerwalkade innan frukosten vilket jag ska fortsätta att göra - varje dag!
Sen var jag stalledig idagför mamma och pappa fixade hästen så jag kom till stallet sen för att möta upp min kompis för en powerwalk på 6-7 km som vi också ska fortsätta med - varje dag!
När vi kommit in så stretchade vi ordentligt. Sjukt skönt! Nu blir man mer peppad till att träna när man gör det med en kompis!! :)
Så sammanlagt kommer jag gå lite mer än 1 mil varje
dag, Bra va??!

Till middag åt jag något sinnessjukt gott! Quornfiléer, tomat, morot och stekt sparris.
Blev runt 120 kcal.

Har ätit lite frukt idag som inte var planerat, tex ett päron, lite melon och kiwi. Men jag har tränat så bra så har faktiskt ingen ångest över det alls även fast frukt är vääääldigt ångestframkallande för mig.

J
ag älskar verkligen denna känslan närman bara lever på riktigt nyttiga grejer som man verkligen vet exkt vad det innehåller och vad man stoppar i sig! Dricker bara kaffe och vatten och grönt te nu också, så himla ren känner jag mig! :)


image description

Kommentarer
Postat av: W

vad duktig du är! Det är så härligt att känna sig "ren"!

2012-04-19 @ 10:31:15
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0