Måndag

Okej... vi börjar med att säga såhär.. Jag HATAR måndagar.
Eller måndagar i skolan hatar jag, inte själva måndagen för jag gillar att ha en vecka framför mig.
Man är lixom trött efter helgen och då startar skolan upp med VÄRSTA hemska dagen.. lektioner utan rasten ända till 4. Det är inte okej!

Jag får verkligen alltid ont i huvudet i slutet av denna skoldagen, alltid!! Idag är det värre än nånsin.
Hela jorden typ snurrar och har en dov typ varm huvudvärk och jag känner mig oerhört trött. Kanske jag håller på att bli sjuk?
Det är inte för att jag ätit dåligt för när jag kom hem från skolan så blev det tyvärr några knäckebröd med salami för mycket så jag tänker inte äta mer idag.
Jag tog en huvudvärkstablett nyss så jag hoppas den hjälper snart!
Just nu är jag äckligt mätt och jag hatar det..
Nu tänker jag cykla ner till stallet. Ge min häst eftermiddagshö i hagen eftersom det är så fint väder.
Sen ska jag gå en långpromenad med henne efter träningen igår och då får ju jag motion också!

Men somsagt. Är helt klar med maten för idag och tänker bara dricka te när jag är hemma från stallet. Känns starkt.

Imon är min födelsedag... jag har ju fått en dyr häst så jag förväntar mej inga paket precis! Däremot blir det daimtårta. Ska nog ta en liten bit men om jag gör det så måste jag powerwalka en timme efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0