Kontroll och förtroende.

Jag tappade kontrollen lite på lunchen idag igen.. tur att jag är så aktiv idag och ska snart cykla till nästa stall 7 km härifrån och måste även cykla hem sedan.
Jag föll för rostade mackorna.. såklart.. och jag visste att jag inte kunde spy bröd... men ändå gick jag in i duschen och försökte.. och det GICK!
Jag lyckades.. knepet va att dricka varmvatten mellan försöken så lixom "lossade" klumparna med bröd och kunde komma upp igen.
Förlåt, ska sluta äckla er men jag blev så glad, hehe !

Men somsagt.. efter jag kommit hem från stallet så var jag sådär trött/ledsen/megahungrig så det blev så.. :/ Sen drack jag en stor kopp svart kaffe och kollade på One tree hill och nu mår jag faktiskt bra igen.
Om 1 timme så ska jag cykla till nästa stall,skönt det ska bli!! Bränner 300 kalorier bara på dit och hemvägen och sen bränner man massvis med kalorier när man jobbar och rider !

Idag var vilan över för min häst iallafall och vi travade för första gången på en vecka.. haha hon va så pigg så hon  bockade flertal ggr bara av ren glädje att hon äntligen fick springa.. Jag blir så lycklig i hennes närhet.

Planen nu är att inte äta mer idag. Kanske, kanske knorr soppa på 50 kcal om jag blir megahungrig, men målet är att inte äta något, bara dricka kaffe och te. :)


Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej, har följt din blogg och också din gamla blogg, känner igen mig själv när jag läser liksom.., bra att du orkar jag ska inte heller äta mer idag blir kaffe och te för min del med! Kram ♥

2012-04-04 @ 17:01:24
URL: http://mittideal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0