Kämparglöden

Igårkväll och i morse mådde jag f-r-u-k-t-a-n-s-v-ä-r-t dåligt!

Åt alldeles för mycket och jag hade tårar i ögonen hela middagen och kvällen.
Somnade som tur var i soffan innan jag han göra mig själv illa..
När jag vaknar upp så var jag inställd på att ta en lång powerwalk innan frukost, då kommer mamma och drar i mej och säger att vi måste sjunga för syster som fyller år idag och att jag skulle äta födelsedagsfrukost med dem.
Skit också, men jag ville göra min syster glad.. så jag ställde såklart upp för henne.
Åt en stor frukost mamma gjort med rostade mackor osv. Efter frukosten så bad mamma mig att baka tårta så det gjorde jag. Åt smet också...

När tårtan var i ugnen så satte jag mej ute på altanen och sa till mig själv..

" Antingen fortsätter du nu att förstöra för dig själv och må dåligt och va på piss humör samtidigt som du blir fet...., eller så tar du tag i ditt liv och går ut och går en lång promenad och sen äter NYTTIGT resten av dagen och SKIPPAR tårta ikväll".

So i did!!
Har nyss kommit in från en promenad på över en timma och åt en nyttig lunch på 60 kalorier.

Tänker strunta i tårta ikäll också och istället äta bär och dricka kaffe. Mamma får säga vad hon vill men efter detta dygnet så tänker jag fan inte äta något sött mer. Jag mår ju bara dåligt, så vad är igentligen anledningen??



Nu ska jag umgås med syster lite.. det är ju faktiskt hennes födelsedag idag. <3

Kommentarer
Postat av: R & S

Fan vad duktigt gjort av dig, att tänka så efter du hade ätit det med de rostade mackorna. Jag skulle tänka "Äh, har ju redan failat..."

:) <3

/ feelthebones.blogg.se

2012-04-15 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0