Kaffekaffekaffeochkaffe

Lunchen gick lite för mkt över styr, ångeeeest x1000.
Cyklade fort som tusan ner till stallet för att undvika att kräkas och tog en lååååååång promenad med min häst!
Jag klättrade i klätterbackar med henne och vi flåsade lika mycket båda två. Det var så skönt, ett riktigt träningspass för oss båda! När jag ändå ska ut och powerwalka så kan jag ju ta med hästen min? ;)
Sen jobbade jag i stallet och gjorde iordning maten, vattnet, sopade o mockade till min lilla pärla.
Nu är jag hemma och har duschat och druckit massor med vatten. Sitter nu vid datorn och ska kolla några avsnitt utav one tree hill samtidigt som jag äter lite minitomater och dricker kaffe innan kompisen kommer.

Jag sa till min kompis att hon fick äta hemma ikväll och komma hit efter det, ljög och sa att jag och min bror ska äta nu om en kvart.
Skönt! Blir inga vofflor ikväll iallafall! Och jag ska bara dricka en knorr soppapå 50 kalorier ikväll om jag blir riktigt hungrig, annars så är jag utan mat helt resten av dagen!

image description

Kommentarer
Postat av: anonym

Sv: Det ska jag absolut göra!:)<3

2012-04-03 @ 17:51:22
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: S

kan du inte lägga ut en bild på din häst? :)<3

2012-04-03 @ 18:22:30
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0