Fredag

Herregud vilket tjat om fredag den 13e!! Så himla löjligt tycker jag.
Jag har varit ute på promenad 1 ½ timme nu och det var himla skönt! Ska alldeles strax cykla ner till stallet och kolla när mamma tränar dressyr med min häst.
Jag har ingen aning vad pappa  tänker göra till middag ikväll.. vi får se!
Vad jag har i tankarna idag är en smal kropp. Och den kan jag inte få om jag äter massor ikv. Så jag ska allt ta lite idag till middag! :)
Jag tycker det är så himla skönt att jag verkligen har kommit igång igen med allt nu efter svackorna.
Rutinerna är lixom tillbaka.. Öppna datan och blogga, kolla bloggar och sen blogga. Äta nyttigt, TRÄNA, blogga.
Det är så jag lyckas och jag kör nu! Nu jäklar ska jag visa er.

När jag ställer mej på ågen den 15e Maj så ska jag bli överraskad positivt. Vill verkligen de så jag ska kämpa.

Nej nu ska jag tugga på en morot och cykla ner till hästen!




Kommentarer
Postat av: anonym

Sv: Vad roligt att du gillade min idé!:)<3

2012-04-13 @ 18:27:37
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill vara lika stark som dig och lyckas:) själv vill jag gå ner men kontrollen brister.

2012-04-13 @ 20:04:05
Postat av: Felicia

Lycka till, kämpa på! :) om du vill ha något som motiverar dig så skulle vi kunna tävla om vem som går ner mest i procent till den 15:e maj? <3 jag skulle behöva den putten också... Vi skulle kunna hålla kontakten via mail och typ tipsa och peppa varandra?! :D

2012-04-14 @ 00:14:29
URL: http://thinnyskinnyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0