Bra dag!

Dagen har varit så himla bra!
Har gått två långa promenader och åt ingen lunch. Var ute och red en timma och sen gick jag hem igen.
Sen blev jag riktigt nöjd med min middag som jag gjorde idag!!

Det var en gryta på 100g Quornbitar(90kcal) i 100g stark tomatsås med chilismak(30kcal) och broccoli(10kcal)!
Väldigt starkt och supergott!
Jag gillar ju när maten är superstark för det lurar hjärnan att man ätit mer än man igentligen har.
Totalt blev det 130 kalorier och jag är supermätt!
Fick denna inspirationen utav fina www.wannathinlife.blogg.se ! :)

Jag är ovanligt nöjd och glad med intaget idag, tack vare de långa promenaderna som jag gått idag. Känns super verkligen och det är en härlig känsla när det gäller mat o träning!

Nu ska jag packa upp maten som pappa har handlat innan jag tar en dusch.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul att man kunde vara med och inspirera lite ;)

2012-04-13 @ 11:19:18
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0