-Nionde april tvåtusentolv-

Nu är påsken över! Iallafall hemma hos oss.
Inga fler påskmiddagar väntas och inga påskägg att undvika - skönt.
Jag gillade alltid påsken förut.. men nu gör jag inte det längre, all mat och godis överallt skrämmer mig.
Min helg har gått sådär.. varken bra eller dåligt!
Igår åt jag visserligen en del godis på kvällen men samtidigt så tog jag bara några tuggor av middagen som var sparris och anka. Lämnade mer än halva portionen kvar.
Till frukost idag åt jag somsagt en lingongrova och lite leverpastej och smörgåsgurka på och drack kaffe. 100 kalorier blev den frukosten och jag är fortfarande väldigt mätt!
Har under helaförmiddagen haft en kopp kaffe i handen och nu dricker jag en stor kopp grönt te.

Alldeles strax så ska jag cykla med mamma ner till stallet och göra allt som behövs + mocka hage. Sen cyklar vi hem och ska äta lunch, idag ska jag äta seafoodmixwook, det är så gott!
Sen ska jag o mamma tillbaka till stallet igen för att gå en långpromenad med min häst tillsammans! Ska bli jättemysigt.

Vet inte vad som väntas till middag men idag har jag kontroll & styrka.
Det känns bra!
Vi hörs senare kära bloggläsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0