Kontroll

Deepshit på ingång.. eller?
Jag gör allt jag kan för att hitta tillbaka till känslan som jag hade innan jul. När jag gick ner i vikt som mest.
Då gick allt med glans och varje gång jag satt och läste någons blogg där hon just skrivit " Helvete blev hets idag" så tänkte jag för mig själv, Varför i helvete gör de så mot sig själva, det skulle jag aldrig kunna göra.
Jag hade KONTROLL. Nu för tiden vet jag knappt vad det ordet innebär.  Jag gjorde INGA snedsteg och kommentarerna kom att jag blivit smal osv osv. DET är percis de orden jag vill höra!?

Jag tappade kontrollen under/efter jul och hetsade en gång. Efter de var jag inne i en ond cirkel och hets blev en vana.
Varje gång jag hade hetsat lovade jag mig själv att inte göra det igen, same shit over and over.
Nu ska jag hitta tillbaka till DET. Att ha kontroll och känna att min kropp skriker NEJ åt chokladen på helgen.
Jag tror verkligen jag kommer lyckas eftersom jag har gjort det förr. Nu har jag 1.5 månad på mig innan Barcelona och jag ska då fan lyckas lika bra som jag gjorde tiden innan jul när jag startade bloggen.
Anledningen till att jag lyckades hålla gnistan så levande i höstas var eftersom jag tyckte det var KUL att driva bloggen och visa er att jag faktiskt klarade av det. Sen kom alla snedsteg och speciellt kul var det inte längre och skriva om hets efter hets.. Get it?
Jag kör nu. Och jag tror dethär kommer bli grymt just på grund utav att jag återigen känner denna LÄNGTAN att blogga, och ge er positiva inlägg om min kamp om MITT liv och MIN vikt.
Ni kom ju hit av en anledning, ellerhur? En ätstörningsblogg, ni läser ju den av en anledning.

Jag kämpar nu, från och med idag, Nu ska jag bli sådär smal så folk pratar om mig igen.


Kommentarer
Postat av: s

2012-03-30 @ 20:09:55
Postat av: anonym

Skönt att höra av dig igen! Jag tror absolut att du klarar det!:)<3

2012-03-30 @ 20:10:23
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: A

Var inne på din blogg för någon dag sedan och undrade vart du hade tagit vägen!



Åh, vad roligt att du har fått en häst!:)



Känner igen mig i precis allt du skriver, känns exakt som mig. Hade verkligen kontroll förut, men sen började jag hetsa, varje dag och kom som aldrig "upp" igen. Men sen kom jag upp lite grann, men nu håller jag på att åka neråt istället...



Vill också verkligen bli peppad nu! Vet bara inte hur man ska få kontrollen..



Lycka till! Kramar /willbeethin.blogg.se - har ny blogg nu :)

2012-03-30 @ 20:31:44
URL: http://mylifemysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0