Ja ni..

Heej..
Jag vet inte hur jag ska ta denna kvällen riktigt. Har ni någon gång tänkt typ "Ikväll ska jag verkligen inte äta något..... ooh en kladdkakebit, vad spelar det för så stor roll? en liten liten bit kladdkaka kan jag ju ta." Och sen blev det en chokladbit till, och en till, och kanske lite chips på det ?
Ungefär så var det för mig ikväll.. Jag tänkte så under hela kvällen, vilket resulterade ett antal nävar chips och X antal rutor choklad.
Jag fick rätt snart panik ångest och sa godnatt till mina föräldrar och hade ett relativt ljudlöst samtal med toaletten där uppe. Jag fick verkligen inte upp allt, men möjligtvis nästan hälften.
Efter jag spytt gick jag till mitt rum och har nu Smygtränat i 45 minuter. Jag körde det i denna ordningen nedan och jag kan lova er att min kropp är ordentligt seg & trött nu alltså!

15 armhävningar
1 min planka
20 långsamma rygglyft
1 min jägarvila
"30 knähävningar.."
15 armhävnigar
30 snabbare rygglyft
30 donkey kick höger
30 donkey kick vänster
15 raka situps
10 snea höger
10 snea vänster
45 Sek plankan
1 min ligga på mage med raka ben och "lyfta benen parallellt upp från marken".
1 min jägarvila
30"knähävningar"
15 raka situps
15 sidbenslyft vänster
15 sidbenslyft höger
25 kissandehunder lyft höger
25 kissandehunden lyft vänster
30 tåhävningar
1 min planka

Allt som allt tog 45 minuter och nu är ångesten iaf inte lika skyhög.
Imorgon bitti går jag upp direkt när jag vaknar och tar en powerwalk innan frukosten på 45 minuter. Har redan lagt uordning kläderna så jag inte struntar i det.
Planeringen inför imorgon kommer upp innan frukosten med och jag ska faktiakt göra roliga saker imorgon. :)

Godnatt på er finisar.. Hoppas verkligen er fredagkväll inte har varit en sån ångestbomb som min! <3


Bilden är sen jag var i Italien i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0