stop eating

Hej!
Sitter hemma nu och gav mej själv en extra lång lunchrast då jag inte orkade cykla tillbaka till skolan i tid för en lektion so, så nu ska jag tillbaka vid 14 för att ha träslöjd.. onödigt!
Fastan går alldeles utmärkt förresten!
Jag Har inte ätit någonting alls mer än några halstabletter vilket var okej. Och så har jag druckit kaffe och Grönt te!
Jag är uppe i 13 timmar och 30 minuter nu & min plan är att äta imorgon halv 7 på morgonen och då har jag fastat i 33 timmar.
Jag ska hålla mig till planen och jag kan berätta för er att känslan jag har i magen nu, hungrig och tom, är så SJUKT underbar!
Nu ska jag svara på massor med mejl jag får om personer som vill sälja sina hästar till mig! Har även 3 provridningar i helgen, ska bli riktigt roligt!
Nu så ska jag göra mig klar för att dra mig mot skolan.. Men jag blggar mera senare.

Ett tips, om ni är hungriga under fastan, lukta på kaffepulver!! kaffe aromen dämpar hunger! :)



Kommentarer
Postat av: S

Åhh, hur fan kan du låta bli att äta och att fasta!? Jag förstår inte..<3

2012-02-14 @ 19:48:36
URL: http://iwanttobeskinny.webblogg.se/
Postat av: kate

jag måste fråga vad du tycker. jag laxade för 2 dagar sen och nu vill jag göra det igen eftersom jag hetsat idag.

=( asså jag ska inte göra det till någon vana men bara den här gången. vad tror du ?

använder dulcolax...

2012-02-15 @ 02:09:27
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0