Morgon & svar på kommentar

Godmorgon!
Jag vaknade precis och förutom att jag fryser så mår jag utmärkt!
Idag ska då bli en riktigt bra dag! Äta 3 soppor och dricka massvis utav kaffe och te! (:
I skolan ska jag nog ha på mig joggingbyxor och tjocktröja.. känner mig way för fet för att ha jeans idag.
Orkar inte sminka mig heller, till skillnad från min närmsta vän som sminkar sin VARJE dag med mascara o puder och allt detdär, det orkar jag aldrig!

Sen tänkte jag även svara på en kommentar jag fick här!

Orion. om HJÄÄÄÄLP:

Låter du din ätstörning riskera dina vänskaper? ._.

Svar:
Nej, det gör jag inte.
Jag är otroligt varsam om mina vänner och vet mer än väl hur viktiga dem är, dem betyder oerhört mkt för mig.
Men klart, jag försöker alltid planera så att jag helst skippar de träffar vi har när planen är att äta massa tacos och cupcakes, kanske ni förstår?
Ifall jag går dit och behöver ljuga ihop massa varför jag inte äter, så kommer dem märka det direkt och då blir det en jävla disskution kan jag lova.
Och om du syftar på igår, så var det dem som inte ville ha dit mig sen pga att dem fått reda på att hela min familj spyr i magsjuka.
Därför var jag glad att jag slapp ljuga ihop något.
Så.. jag gör vad jag kan för att slippa ljuga för mina vänner, och jag undviker mat i deras närhet. Men för övrigt är mina vänner de viktigasta jag har och är jätte rädd om dem.
Om du tycker det är att riskera mina vänskaper, okej. Det tycker inte jag. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0