Jobb nu

Nu packar jag cykeln på reklam och kör ut och jobbar i 2 timmar!
Det är ett bra jobb för det är otroligt bra träning så jag bränner massa kalorier. När jag kommer tillbaka ska jag äta lunch och sen blir det stallet!
Så idag är det fullt upp.

Annars tycker jag att helgen har gått väldigt bra! Speciellt igår ! :)

Men nu taggar vi nästa vecka!

Jag är otroligt taggad på att säkra 63an denna veckan och jag tror faktiskt att jag kommer göra det!! Isf ligger jag på min lägsta vikt på över 1 år och det känns sjukt bra ska ni veta! Men nu taggar vi och kör stenhårt! Vi ville bli smala, ellerhur? Ingenting kommer gratis, NU KÖR VI!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Vad skönt att det har gått bra ihelgen :)

2012-02-05 @ 15:29:41
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Morrfin.

smal och brun, åh. ♥

2012-02-05 @ 22:42:44
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0