Home!

Nu har jag kommit hem på lunch, åker tillbaka 10 över 12.
Åt min kycklingsoppa på 50 kalorier nyss och nu sitter jag och värmer mig men en dunderstor kaffekopp!
Jag kryddade extra idag och la ner lite utav en hönsbuljongtäning och mycket vitpeppar och lite svartpeppar i soppan, blev en höjdare verkligen! Riktigt gott! Ska handla med pappa ikväll och ska köpa bla:

Ryvita knäcke
Fiberbalance knäcke
Ättiksgurka
Grönsaker av alla sorter
quornfärsbiff & quornfärs
Keso mini
Lättmjölk
kalkon
nya soppor av kcalsnålaste varianterna
Leverpastej mini
Grönt te av olika sorter


Jag har ändrat lite i planeringen pga att jag åt en halv liten apelsin i skolan, så jag skiter i mellanmålet sen och äter endast middagen och hamnar på ca 300 kalorier allt som allt.

Min plan att hålla mig undan hetsen i eftermiddag är att dricka massa kaffe, krypa ner i sängen där uppe på mitt rum och kolla på film!! Men jag känner verkligen ingen lust att hetsa nåmer efter igår. Det var hemskt!


Gillar verkligen dessa benen, och mina SKA snart se ut så.


Kommentarer
Postat av: D

åh jag älskar ryvita! eller ja, "älskar", men det är gott om man måste äta dvs;) ha en bra dag.

2012-02-02 @ 12:12:50
URL: http://dagett.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket vännen! <3



Haha ja, men när man bor här i norr så är man egentligen van vid kylan, även om vi har haft en väldigt varm vinter. Men det var faktiskt skönt att gå ut och gå i kylan, bara man tar på sig kläder :)

2012-02-02 @ 15:29:51
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0