Stressad!!

Jag har så sjukt mycket att göra.. Jobbade imorse, sen stressa till stallet, nu hem och ska snart jobba mer, sen plugga och sen hinna städa innan en kompis kommer hit.
Har lite ångest över att "P" ska sova här inatt, men hon är iallafall inte supersmal så det känns bra!

Nu sitter jag och äter lite lunch innan jag drar och jobbar i några timmar.

Det blev En wookblandning på grönsaker & seafoodmix. Så sjukt gott!

Jag tog 100 gram av skaldjuren = 70 kalorier, sen ca 90 gram grönsaker = 30 kcal.

image description

Jag kryddade med massa kryddor så det är väldigt starkt = man känner sig mätt längre.

Totalt: 100 kalorier!

Ser det gott ut? :) Det var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0