Ny dag ny glöd

Godmorgon!
Woooho besökrekord igår igen med 115 fina unika besökare.. Snacka om att jag blir glad!
Riktigt kul, nu jäklar ska jag bli smal.

Idag är jag hemma, yep.. fan också skulle ju vara duktig med skolan.
Ska gå en promenad till stallet sen och rida ut, mocka osv. Annars har jag inget mer att göra idag än att bara ta det lugnt och sköta om sjuklingen till syster.

Planering idag:

09.00 Frukost: ½ portion Havre & quinoa gröt + rivet äpple och kanel = 90 kcal

Kolla tv, dator osv.

13.00 Lunch: gryta med krossade tomater och quorn. - 110 kcal

15.00 Powerwalka till stallet rida och sen powerwalka hem - massa minus på kalorifronten!!

18.30 Middag: Inte bestämt ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0