Från hälsokällan i bergslagen

Idag drack jag något som var så himla gott!
Jag slutade ju att dricka läsk för ett tag sen, försöker även undvika cola zero osv.
Men idag blev jag så sjukt sugen på god kall kolsyrad läsk, så jag gjorde mej egen eftersom vi inte hade hemma!

Blandade bara fun light peach med Kolsyrat vatten från loka som var smaksatt av hallon och persika, MUMS. <3
Ska ja verkligen dricka igen ;)

Nu så ska jag cykla ner till stallet så ska jag och min kompis gå powerwalk på 7 km och sen ska jag rida och fixa allt annat i stallet.
Var nämligen översvämning i stallet imorse för stallägaren hade glömt stänga av en kran.. sjukt typiskt! Så får mocka ut boxen till henne idag så hon slipper stå i en gytjig torvbassäng ;).

Hoppas ni mår bra, förtillfället mår jag bra iallafall!


Kommentarer
Postat av: sophie

Det är en böld med vätska i. Antagligen en massa var och blod också :(

2012-04-24 @ 16:39:20
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: massa onyttiga saker usch, choklad och ja sånt ;/<3

2012-04-24 @ 18:33:54
Postat av: Felicia

Kämpa på! <3 du klarar detta!

2012-04-24 @ 23:06:48
URL: http://thinnyskinnyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0