Trogna ni!

Herregud.. vad jobbig den senaste tiden har varit.
Hälften av alla er fina där ute är kvar och kollar min blogg, underbara ni.
Blev av med min iphone, stulen men äntligen skickade de en ny. Jag blev påkommen med att spy i duschen och va så sjukt rädd att göra de efter de för det kändes verkligen som att min mamma hade koll på mig, vilket hon hade, vilket resulterade att jag åt som i sin tur resulterade att jag är fet som en jävla flodko.
Okej, så farligt är det inte men långt ifrån okej.
Idag får jag lov, och mamma och pappaåker iväg till fjällen. NU KÖR VI. Jag ska bli supernyttig!! Har tyvärr pajjat min fot så kan inte powerwalka men jag har fått en egen häst så jag jobbar i stallet varje dag!
Ska hitta tbx till glöden jag hade innan jul, jag ska.

Jag är påväg och jag ska komma hela vägen in i mållinjen.

Kämpa!


Kollar alltid på denna bilden när jag behöver motivation.. mmmmmmmh <3

Kommentarer
Postat av: i

styrkekramar <3

2012-03-30 @ 20:16:39
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/
Postat av: Liz

Åh, grattis till hästen! Vad är det för nån? :) Bästa "vardagsmotionen" ju, man tänker inte på att man tränar när man jobbar i stallet.



Härligt att du är tillbaka, lycka till <3

2012-03-30 @ 22:13:59
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0