viktminskning here i come!

Godmorron på er!
Som jag trodde så kommer det nog gå rätt fort att komma ner till vikten jag var på när jag slutade blogga vid nyår!

Jag ställde mig på vågen nyss och den visade -1kg sen i förrgår. Nu ligger min vikt på 66,5kg.
Nu är min totala viktminskning på -4,1kg, och mitt BMI är nu 23,6.
Om bara någon vecka eller litelite mer så kommer jag antagligen vara tillbaka på mina 64kg, och då är det bara att jobba sig NEER, inga undantag!!

Går det bra för er andra ? Hur gick det för er som fortsatte med ABC dieten? :)


Jag var så smart igår kväll så jag gjorde klart plugget då. Så nu ska jag snart göra iordning lite frukost och dricka upp mitt te och sen kanske kolla en film innan jag drar iväg till hästen!



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, det verkar gå bra för dig! :D

2012-01-26 @ 11:00:37
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: M

Grattis till viktnedgången, det gör en bara mer peppad när man ser minus på vågen ju :D

2012-01-26 @ 11:33:48
URL: http://peeerfekt.blogspot.com
Postat av: A

Va duktig du är! Måste bara säga att denna bild är en av de vackraste jag sett på länge! (tog den nu av dig hihi). Hur länge har du försökt att gå ner i vikt/haft ätstörningar? När jag lästa att du va 96a så tyckte jag att det lät så ungt men sen kom jag på att jag själv haft ätstörningar sen jag var 14 och jag gyller 19 i år.. Lycka till med att nå dina mål, du kommer lyckas! (Men gå bara inte föör långt)

Stay strong

2012-01-26 @ 18:25:42
URL: http://foreverperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0