Plan

Godmorgon alla fina!
Idag har jag en riktig pluggdag framför mig, har även ett nationellt muntligt svenska prov i em.. ångest!
Jag ska beta av allt jag ligger lite efteri i skolan och sen när jag kommer hem ska jag plugga tills jag ska gå ut och powerwalka och sen sova.

Planering på intag:

Frukost: Gröt - 110 kcal
Lunch: Kycklingsoppa, morot, gurka och paprika - 60 kcal
Middag: omelett på 6 äggvitor och tomat - 100 kcal
Övrigt: Kaffe, kaffe, kaffe, te.

Totalt = 270 kalorier.

Idag tänker jag hålla mig till planeringen exakt på pricken!
Nu måste jag fixa mig och sen åka iväg till skolan. Vi hörs senare när jag kommer hem på lunch!


Tror det är 3e gången jag lägger in denna bilden nu.. gillar den SKARPT och den får mig att drömma om att ha sådana ben till sommaren, jag VILL HA SOMMAR NU!!

Någon som vet vad hon på bilden heter??


stay strong allihop, ni är guldvärda! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, jag får gå i affären och kolla efter knorr soffa :) <3

2012-01-31 @ 10:18:35
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0