Morgon

Godmorgon på er fina ni!

Jag hade svårt att sova igår eftersom jag bara låg och tänkte på bloggen och log för mig själv hela tiden, haha!
Det känns som ett riktigt jävla lyft att vara tillbaka, och jag tänker göra ALLT för att lyckas denna gången.
Men eftersom jag inte gått upp mer än 3-4 kg på denna månaden så tror jag verkligen att jag kommer gå ner det rätt så fort igen.
Jag tänker skriva upp mina viktdelmål och minidelmål i nästa inlägg också, känns som jag behöver uppdatera dem en aning och så att dem finns här på bloggen!
Men idag vaknar jag iallafall upp och är suuuperglad! Nu jävlar ska detta blir bra, nu ska jag gå >N>E>R> !!!
Jag längtar riktigt tills alla kommentarer faller in igen, som i slutet utav jullovet när alla påpekade att jag hade blivit så smal!
Jag vill att mina vänner ska se mig som den pinnsmala!
Så kan jag och min perfekta vän med den perfekta smala kroppen kan gå i korridorerna brevid varandra utan att jag skäms totalt över att mina lår går ihop eller att jag ser så jävla fet ut i alla kläder.
Min högsta dröm är att bli buren av killarna och dem säger "Herregud du väger ju ingenting!!"




Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack så mycket fina du :) <3

2012-01-25 @ 08:39:57
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0