Mina Viktdelmål & Belöningar!

Dem ser nästan likadana ut som dem jag hade innan.
Så jag har minidelmål och huvuddelmål. Huvudelmålen står uppe på headern!
Varje gånge jag når ett viktdelmål så ska jag få en belöning av nått slag.
Varje gång
jag når ett viktdelmål så ska ni få nya bilder på mig!

Huvudelmål:

59.9 kg - Baka en stor kladdkaka och bjuda min familj och äta en stor bit själv med lite glass till!
54.9 kg - Äta sushi!
49.9 kg - Åka en weekend till Göteborg med någon jag tycker om och shoppa massor samt äta på resturang!

Minidelmål:


62.9 kg - Köpa bus och ansiktsmasker och använda dem regelbundet!
57.9 kg -  Köpa ett par nya Jeans och ett par ridbyxor!
52.9 kg - äta pizza med en vän!



Kommentarer
Postat av: V

Åh, det är så härligt med belöningar! Tyvärr belönar jag mig själv alldeles för ofta :P Hör av dig när du är i Göteborg så kan jag tipsa om ställen och sånt ;)

2012-01-29 @ 23:22:31
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: Leia

Måste säga att jag tycker det är jättebra att du även har Pizza som ett delmål. Det fungerar faktiskt förvånandsvärt bra med "fuskdagar" lite då och då (inte flera gånger i veckan men ja). Det chockar kroppen så den börjar förbränna mer igen så rasar man snabbare när man väl äter mindre igen. Det funkar för mig i alla fall :)

2012-02-05 @ 23:51:13
URL: http://leiaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0