Måndag.

Godmorgon!
Jag har sovit som en stock inatt förutom att en av våra hundar bajsade på mitt rum så jag va tungen att torka skit runt 4 tiden..
Idag ska bli en skitbra dag! Jag känner mig riktigt fet just nu så idag ska jag jävlar känna hunger.
Om 45 minuter cyklar jag till skolan, jag ska ha mjukisbyxor idag så att jag slipper visa allmänheten mina feta lår.
Nu ska jag göra iordning frukost till min lillasyster! Och jag lägger inte in en bild på min frukost idag då den ser exakt likadan ut som alla
andra dagar dvs: 2 dl yoggimini med kanel - 70 kcal

Tänkte svara på en kommentar här nu med:

Isabel:
Är du inte orolig att dom ska hitta din blogg(/bloggar du läser) när ni delar dator? Eller du kanske raderar historiken?
Önskar att jag var stark nog att äta som du gör.
Var rädd om dig!

Svar:
Jo jag är superrädd att dem ska hitta de men jag har en egen inloggning på datorn och jag brukar rensa historiken rätt ofta. Jag försöker läsa era bloggar via bloglovin så mkt som möjligt för då syns dem inte i sökfältet, iallafall inte i min dator.
Jag vet att du är lika stark! Och detsamma! Kram! <3




Vi hörs när jag är hemma på lunch, ha en bra dag finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0