Lunchrast!

Såhär ser min lunch ut. Har precis kommit hem från skolan och ska strax tillbaka för att ha en timma engelska.. så himla tråkigt!!

Knorrsoppa tomat&basilika + broccoli & tomat = 60 kalorier.

image description

 

Detta kan jag varmt rekommendera!! Det var riktigt gott och nyttigt och när man blandar ner mycket egna tomater och broccoli så var det vekligen jättegott!! För näravarandre tror jag detta är min favvo soppa!! :)

Dagen har gått ganska bra idag och jag har följt min planering på intag förutom att jag åt en clementin imorse.. Fy på mig..

Ni ska bara veta vilket jobbigt fyspass vi hade på idrotten idag! Helt mör i hela benen och magen nu,känns sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0