Lördagkväll

Heeeyaaa!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har som sagt ingen egen dator och mina föräldrar har både betalat räkningar, kollat på hus & min syster har spelat spel hela dagen.. jag har inte kunnat ha den alltså..
Idag åt jag inte som planerat pga att jag glömde koppen till soppan när jag åkte till stallet, så jag åt 1 äpple till lunch istället.
Men min dag har varit otroligt härlig i stallet. Jag är så lycklig som får chansen att ha hand om så fina hästar i ett så himla fint litet och mysigt stall!
Till middag lagade pappa anka,potatismos och ugnsgrönsaker..
Jag tog 3 små bitar anka och skar bort kanterna. Visste ni att alla fågelsorter har otroligt kaloririkt skinn, men själva köttet är väldigt magert!! Det är nämligen så att allt fett sitter i skinnet på fågeln.

Senare på kvällen så tog mamma fram choklad och toffifee. Fan vad jag hatar henne.
Jag tog 5 bitar och gluffsade i mig.. 2 minuter senare så tar jag datorn och säger till mamma att jag ska kolla one tree hill, smsar min bror att han ska sätta på bra musik högt, och smyger ljudlöst in på toan och gör mig av med ALLT.
Jag spydde ända tills det kom grönsaker, dvs middagen, och då slutade jag spy.
Just nu sitter jag på mitt rum och känner mig allmänt förvirrad. Dagen har varit så konstig.
Vissa stunder har jag varit skitglad och skrattat högtoch allt känns toppen, sen nästa sekund känns det som hela världen ska rasa ihop.
Jag vet inte vad det är med mig. Men jag tror att det är min äs som är bakom de. Menmen, känns nog bättre imorgon.. not.

Förlåt för långt inlägg cred till er som läste.. behövde skriva av mig lite...

Totalt in:


Frukost: Yoggimini & äggvita - 90 kcal
Lunch: 1 Äpple & morotsbit - 70 kcal
Middag: Grönsaker och anka utan skinn - Vene, men iaf under 150 kalorier !

= runt 300 kalorier

image description
Middagen..

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv: Ja, det gjorde han..;/ via telefon...åååh!:(<3

2012-01-28 @ 22:19:39
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: cuddy

Älskar headern!

Det är ju skitbra att det är så kalorisnålt och det är ju gott också :D

2012-01-29 @ 01:09:23
URL: http://cuddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

äter inte andra levande djur

2012-01-29 @ 19:59:26
Postat av: Isabel

Är du inte orolig att dom ska hitta din blogg(/bloggar du läser) när ni delar dator? Eller du kanske raderar historiken?



Önskar att jag var stark nog att äta som du gör.

Var rädd om dig!



2012-01-29 @ 23:46:29
URL: http://keepcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0