Imorgon

Jag är rättså nöjd med denna dagen.. jag borde vara nöjd, men jag kommer inte vara nöjd innan vågen visar mina dröm siffror.
Imorgon blir det skola för min del så jag tänker göra en planering nu!
Jag slipper undan skollunchen för att jag måste hem och släppa ut hundarna. Så det känns skitbra!
Efter skolan ska jag till moppekursen igen och sen ska jag hem och ah, har ingen aning om vad jag ska göra på källen ännu.
Mitt mål denna helgen är att väga ett kilo mindre än jag gjorde på vägningen idag.
Menmen, nu måste jag göra en planering!!


7.30 frukost: 2dl yoggimini björnbär&vanilj med kanel, Grönt te. = 70 kcal
11.30
lunch: Knorrsoppa Italiensk Tomat&basilika, Broccoli & tomater, kaffe = 60 kcal
13.30
mellis: 1 Apelsin = 80 kcal
18.00
middag: ingen aning än, ska verkligen äta så lite jag kan!! och MAX 100 kcal!

Totalt =  300 kalorier.
Imorgon ska jag känna hunger! Så himla härligt!

Nu ska jag faktiskt gå och sova... sova ut för en gångs skull.
Godnatt på er finisar! <3

Kommentarer
Postat av: A

Sv: Okeej det låter som att vi haft det rätt så likt de senaste åren. För mig har det också varit fram och tillbaka och ibland svält och vissa stunder har jag spytt varje dag.

2012-01-26 @ 21:56:16
URL: http://foreverperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0