Home sweet home

Nu är jag hemma! En helt underbar dag, red ut på så otroligt vackra vägar i skogen upp på berget så jag hade utsikt över hela stan! Solen sken och den vita snön glittrade överallt! Haha det där lät lite väl klyschigt ;)
Men somsagt är hemma nu och ska värma mig lite grann. Klockan 18 drar jag iväg till stan och pluggar på moppekursen som tar ca 2 timmar.
Det är alltid massa äcklig fika framme, kakor bullar och saft! usch !! Den skippar jag totalt!!


Totalt har jag idag ätit:

Frukost - 70 kcal
Lunch - 120 kcal
Mellanmål (apelsin) - 80 kcal


= 270 kalorier.

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra till middag, men det blir nog bladspenat med broccoli i, Mättande och gott!
Ska dricka en varma koppen grönsaksmak till det, 45 kalorier.

Allt som allt så landar dagen på 345 kalorier & jag är Nöjd faktiskt. Garanterar bränt bort minst hälften av dem kalorierna i stallet!

Hur har eran dag gått finisar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0