2012-01-30

Äntligen hemma ifrån denna evighetsmåndag i skolan.
Just nu sitter jag och pillar i mig lite kokta minimorötter.. mums!
Jag var hemma på lunchen idag och jag kunde inte motstå en tallrik med flingor & yoghurt. Dock spydde jag upp det direkt så det hade inte äns hunnit bli varmt innan det var borta igen.. onödigt jag vet.
Annars har dagen gått bra men jag åt inte enligt planen... så Jag har ätit klart för idag nu, ska bara äta lite fler kokta morötter , broccoli klockan 18!

Totalt intag idag:

Frukost: Yoggimini - 70 kcal
Mellis: Liten apelsin - 50 kcal
Lunch: Kyckingsoppa - 70 kcal
Mellis: knappt ½ knäcke med saltgurka - 20 kcal, Minimorötter - 15 kcal, ½ Dl mjölk - 20 kcal = 55 kcal
Övrigt: 1 Clementin - 30 kcal

Nu har jag ätit 275 kalorier så landar på totalt 300 Kalorier efter middagen med Broccoli och morötter.
Planen nu är att sätta på en bra film och sen ska jag äta middagen vid 18 och sen ut och powerwalka 1 timma.



300 kalorier känns ALLDELES för mycket idag.. Bäst att jag går ut och powerwalkar DIREKT när pappa kommit hem.




Kommentarer
Postat av: M

Stay strong girl!

2012-01-30 @ 17:54:59
URL: http://dontforgettoflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0