Trött och misslyckad

Jag sov 3 timmar nu på dagen och sen åt jag melon och knäckemackor med prickikorv på.... och jag har 0 koll på kalorier idag.
Jag är rädd.. Det känns som att jorden ska brista under mina fötter för att jag är så stor och tjock och ful men jag kan inte spy mer nu.. redan spytt flera ggr idag! :/
Ber verkligen om ursäkt för denna negativa uppdateringen idag men det har verkligen varit en jobbig dag så det känns väldigt fel att skriva massa glada smaileys som bara är fake.
Jag vill bara försvinna så alla slipper se mig. Jag orkar inte med mitt liv längre, jag är så misslyckad.
Imorgon ska dagen bli jättebra.. men ska vara i stallet hela dagen så jag tror med all säkerhet att den kommer bli bra.
Nu ska jag ut och ta en promenad.. och försöka glömma livet en stund.

Ha en kul fredakväll..
Peace


Kommentarer
Postat av: Jea

Det är bara att kämpa vidare snuttan, till slut är du ett pro så du inte ens behöver tänka på att kämpa längre.

Vi klarar det!

2012-02-10 @ 19:27:40
URL: http://getlower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0