Såhär på kvällskvisten.

Kom för en kvart sedan in från 1 timmes powerwalk med en av mina hundar. Det var så skönt & lättade ångesten lite.
Nu känns allting faktiskt helt okej.. trots omständigheterna. Jag är rätt bra på att tänka om och tänka positivt när något jobbigt händer. Ibland när man får såna svackor som tex jag fick idag så blir det som en liten tankeställare.. jag vill verkligen inte hamna i den situationen igen och jag ska verkligen göra allt jag kan för att undvika sånt som jag vet att jag får ångest av och sånt jag mår dåligt av att äta.
Jag tänker från och med nu öppna ett nytt kapitel och lägga gårdagen i ett vykort och skicka ut i rymden & Jag tänker gå ner i vikt.
Jag uppskattar verkligen era stöttande kommentarer.. sånna behövs ibland och ni är så fina!


Kommentarer
Postat av: A

Du är stark tjejen! <3



sv; åh, vad kul! jag skulle gärna viljat ha en egen häst! eller iallafall vara i stallet oftare på fritiden, saknar verkligen att åka till stallet efter skolan! <3



halvblodet jag rider är 25-26 år, men hon är fortfarande super pigg och allt:)



vad för sorts häst skulle du vilja ha på foder/egen? :)

2012-02-01 @ 22:07:41
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: A

sv; haha :D så är hästen jag rider också, hur pigg som helst!



vad roligt :D hoppas du hittar en häst då! själv tävlar jag inte. när jag rider hemma blir det mest skogsritter och lite dressyr. :)

2012-02-01 @ 22:17:37
URL: http://willbeethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0