Planering för idag & imorgon!

Idag börjar dieten och jag kör samma planering idag som imorgon.
Nu ska jag ta dag för dag.. pet noga in i det sista! Jag ska inte missa en liten kalori, nu jävlar ska jag få tillbaka kontrollen helt.
Jag som några andra räknar inte kalorier i mjölk i tex kaffe & te eller gröt. Jag använder ändå en så liten mängd och mitt skelett behöver verkligen den mjölk den får.
Jag ska bli smal till sommaren! :)
Jag har förresten varit usel på att svara på era kommentarer, men ska ta tag i det idag!

Frukost: ½ portion Havre & korn gröt, 1 msk äppelmos & kanel. = 100 kalorier

Lunch: 60g quornbitar wookat i wookgrönsaker kryddat med massa curry = 100 kalorier

Mellanmål:
1 litet äppel i stallet = 60 kalorier

Middag: Omelett på 2 ägg & grönsaker = 200 kalorier

Totalt = 460 kalorier



Ikväll ska jag inte äta något godis alls, jag är inte ens sugen och det känns som att kontrollen är tillbaka så jag ska allt hålla vad jag lovat er nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0