Myser & fryser!

Ligger nerbäddad i min säng och  kollar en komedi och dricker te. Hahah längesen jag skrattat såhär. Kan verkligen rekommendera Pineapple Express, det är iallafall min humor till 100%! ;)
Pappa kom hem nyss och ska gå ut med hundarna. Därefter så ska vi åka och storhandla.
Jag berättar vad jag har handlat när jag kommer hem, ska fylla korgen med massa kalorisnåla grejer!
Jag ska även köpa hem massa tuggummin, ska tugga tuggumin nu i helgen & motstå all choklad som mamma antagligen kommer köper hem från Norge..
Dagen har annars gått bra och här ligger jag.. väldigt hungrig! Känns riktigt skönt att vara hugnrig, jag känner mig helt ren och fräsch! :)
Men vi hörs sen!




Dagens drog är thinspo bilder på jeansshorts & SMALA ben,  sommarvärme.... ååååh vill också vara såhär snygg i kortkorta jenasshorts. Det ären av mina mål tills sommaren, att passa i korta shorts!!
Käääärleeek<3

Kommentarer
Postat av: A

sv; jaa, det får vi hoppas <3 :)

2012-02-02 @ 18:33:56
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: tack!<3

2012-02-02 @ 21:41:02
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0