Lunch

Nu har jag lunchrast och har precis ätit.
Jag försökte verkligen få en chans att fota maten men lyckades inte!
Jag åt iaf Sallad (grönsallad,riven morot, pizzasallad) och små kycklingbitar som låg i någon sås, men den åt jag inte!
Jag vet inte exakt, men jag tror jag åt för strax under 100 kalorier. Jag räknar på 100kcal iaf, bättre att överdriva!

Jag slutar halv 4 idag och då ska jag hem och krypa ner med datorn i sängen och vila! Jag är helt slutkörd i huvudet verkligen.. Jag ska äta middag vid halv 7, får se vad det blir. Är sugen på soppa så blir nog en varma koppen eller knorrsoppa.
Imorgon väntar nationella prov i svenska, seriöst, kill me! :|

Jag svarar på alla era kommentarer när jag kommer hem i eftermiddag!

ta hand om er <3


Kommentarer
Postat av: S

sv: ja imorgon passar perfekt :)<3

2012-02-06 @ 14:54:01
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gick inte att kommentera inlägget över, men många äter kanel på saker, är det nyttigt eller något? :)

2012-02-06 @ 18:30:03
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0