Jahaja

Skolkar från englskan, så dålig som jag är.
Jag åt några nävar chips och godis samt 5 ballerina kakor.. Och jäävlar vad lätt det var att spy idag! Gick på 3 försök sen var exakt allt uppe! Härligt!
Varför kan jag inte låta bli godishelvetet när det ligger där i skåpet och som en jävla magnetisk kraft dras jag dit och jag har inget hinder?! Total brist på självkontroll right now.
Ändrat matschema nu så det blir inget mellanmål innan kvällsmaten! Skönt.
Jag är så jävla kall nu så jag har typ 3 koftor på mig!? Och huttrar fortfarande som en naken hund!

På idrotten idag fick jag kommentarer av mina vänner att jag blivit så smal. Förstår inte hur dem kan tycka att jag är smal, jag är ju fet som en flodhäst!
Menmen, nu ska jag alldeles strax ut på en riktig långpromenad!
Hoppas ni har det bra och att det går bra för er, önskar er allt bra på jorden mina fina små läsare.. <3


jag är inte värd mer mat.

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Vill också skolka engelskan...

2012-02-03 @ 13:10:29
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: ja, verkligen..skolkade hela gårdagen!;]<3

2012-02-03 @ 13:29:59
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag skolkar hela dagen istället, eller ja, hela veckan om jag ska vara ärlig. Det tas dock som giltig frånvaro - men usch vad jag är misslyckad.



2012-02-03 @ 14:48:00
URL: http://keepcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0