Jag lever!!

Jaa det var en extreeemt stressig dag igår och jag var så oerhört trött jag hann inte blogga alls..
Först var jag i skolan och sen åkte jag direkt till tandläkaren och så va jag fast i stan 1 timma innan bussen gick och så kom ja hem vid 17.. käkade wookade grönsaker med quornbitar i och sen cyklade jag iväg till stallet och var där tills klockan 21.
Jag har ingen aning om var jag hamnade på kalorifronten.. tyvärr.
Hos tandläkaren gick det grymt bra! Dock kändes det jävligt fel när tandläkaren frågade?

- Hur står det till med hälsan?
- Bra! (lögn)
- Är du nöjd med dej själv och dina tänder?
- Jadå! (lögn)
- Är du frisk?
- Jaa! (lögn)

Menmen.. det de inte vet dör de inte heller av.
Idag ska jag äta Havre & quinoa gröt till frukost, bild kommer.
Till lunch ska jag äta en soppa och samma till middag ikväll.

Kommer även hem på lunchen idag & då ska jag blogga.

Ha en bra dag! <3


Kommentarer
Postat av: S

sv: brabra<3

2012-02-16 @ 07:07:36
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0