Intag

Totala intaget idag ligger på 300 kalorier. Jag känner mig hungrig, tjock och samtidigt väldigt glad.. även lite misslyckad men det är pga av att jag är så tjock.
Mina höftben känns mycket tydligare nu, även revbenen. Mina kindben blir tydligare och tydligare. Jag kan inte beskriva med så underbar den känslan är!
Imorgon har jag vägning på morgonen och jag gör ett inlägg imorgon om det!

Planen för imorgon:

6.00 Vägning
7.30 frukost: ½ portion=(½dl), havre & korn gröt med björnbär och kanel i. = 80 kalorier
12.00 Lunch: Knorr soppa sparris starkt kryddat = 50 kalorier
15.00 Powerwalk minst 1 timme
16.00 Mellis: ett äpple - 70 kalorier
18.30 Middag: Omelett på 5 äggvitor & tomat starkt kryddat - 90 kalorier

Totalt in: 290 kalorier!

Vi hörs imorgon finisar. <3

Kommentarer
Postat av: S

så sjukt duktig du är fortsätt så här <3

2012-02-08 @ 21:52:41
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: -,

Åh, va fin blogg du har! :)

De är så roligt när man hittar någon som brinner för samma som en själv.

Hoppas du når dina mål :)

Kram <3

2012-02-08 @ 22:51:42
URL: http://todaysvomit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0