I just want to be thin.

Godmorgon mina fina!
Jag ska ta tag i bloggen. Idag kommer det några riktiga inlägg och inte bara matbilder!
Jag är i full fart och fastar idag och startade min fasta igår kl 22.00 och jag gjorde som www.proanalife.webblogg.se
och startade en tidtagarur så jag håller koll på längden på min fasta!
Mitt mål är iallafall över 20 timmar och det kommer jag klara!
Idag ska jag till skolan som vanligt och under lunchrasten så ska jag inom affären och köpa tuggummin osv som är ok nu i fastans tider! ;)
Dagen igår gick inget vidare, åt kladdkaka med mamma.. jävla helvete hon vet ju att jag inte vill..och min självkontroll är ju i botten.
Spydde upp allting i duschen sedan iallafall.  Förresten jag ska till tandläkaren imorgon.. själv som tur är!!
Tor ni de kommer se på mina tänder att jag har spytt en del det senaste? :( Är jätteorolig..
Ifall hon skulle säga något om ätstörningar så vet jag inte vad jag ska svara.. jag ska nog svara blankt nej.. jag är ju helt normal! ;)

Men jag bloggar på lunchen. Kram på er & stay strong <3



Kommentarer
Postat av: kate

Just nu har jag FRÅGESTUND på bloggen, fråga vad du vill. Jag svarar dig på allt, till och med om ätstörningen. Pusss

2012-02-14 @ 11:57:30
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0